+420 724 018 811

Reklamácia tovaru

V prípade že:

  • ste nedostali požadovaný tovar,
  • ste dostali iný tovar,
  • ste dostali neúplný tovar,
  • ste dostali poškodený tovar,

postupujte prosím pri reklamácii takto:

1, Kontaktujte nás e-mailovou správou na adresu reklamacia@zabi.sk, do Predmetu správy uveďte Reklamácia tovaru.

2, Stručne a jasne popíšte problém a uveďte tiež číslo pôvodnej objednávky alebo vydanej faktúry (tieto čísla nájdete v predchádzajúcich e-mailových správach). V prípade, že tieto čísla nepoznáte, uveďte aspoň meno alebo názov odberateľa.

3, Odporúčame priložiť k e-mailu fotografie tovaru, dokumentujúce reklamovaný stav.

4, E-mailovú správu s uvedenými náležitosťami odošlite na e-mailovú adresu reklamacia@zabi.sk.

5, Následne Vás bude kontaktovať pracovník nášho reklamačného oddelenia, ktorý s Vami dojedná ďalší postup a riešenie celej situácie. Bez predchádzajúceho dohovoru s pracovníkom nášho reklamačného oddelenia tovar nezasielajte!

Detailný postup pri uplatňovaní práv z chybného plnenia upravuje Reklamačný poriadok.

V súlade s príslušným ustanovením Reklamačného poriadku kupujúci pri uplatnení reklamácie použije Vzorový formulář reklamačního protokolu.